Deși alegerile vor avea loc anul viitor, primul scrutin electoral privind Parlamentul European fiind programat în luna iunie, campania electorală a început deja în forță în România. S-au aliniat gurile de tun ale caselor de sondare a opiniei publice. Trag în rafală analize sociologice, după cum bate vântul intereselor celor care comandă și plătesc sau a culorii politice a celor care manevrează respectivele firme.
Pentru a înțelege cine se află în spatele acestor instrumente sociologice, utilizate adeseori pentru manipulare și propagandă, puteți citi aici o analiză pertinentă, relevantă:
Din păcate, românii au mers frecvent pe fenta intoxicărilor, a dezinformărilor și manevrelor de sorginte politicianistă. Din pricina voturilor, mai precis a majorităților politice pe care le-au creat, am ajuns dintr-o criză în alta, din rău în mai rău…
Poate se mai schimbă ceva în viitor și ajunge cumva românul la „mintea cea de pe urmă”, fără să o piardă pe la urnă…